Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2014 16:59 - 5 ТЕМИ, КОИТО МЕ ВЪЛНУВАТ
Автор: alexandradiapason Категория: Музика   
Прочетен: 666 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 26.11.2014 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, приятели,
Това е моят личен блог. Тук ще си споделям с Вас всичко. Ще се радвам и Вие да се включвате с въпроси и идеи под постовете.
Днешният ми пост е посветен на 5 неща, които ме вълнуват напоследък.

1. Новата ми песен
Най-напред да Ви изпратя много виртуални целувки за поздравленията за песента „Без край“. Вече го казах в интервю – риск беше да пусна балада, едва третата ми песен е. Но бях сигурна, че ще ме харесете единствено ако бъда себе си. Затова заложих на песен, която на мен ми харесва, която усещам като текст. И Вашата оценка беше „не сгреши“. :)))

2. Още по-новата ми песен
:)))) Изненадите следват. 

3. Празниците
Навсякъде вече е украсено, светят лампи, украсено е с гирлянди... Мирише ми на курабийки и сладки. Празнува ми се. Има още един месец до Коледа. Как ще изчакам дотогава, не ми е ясно. :))))) Предстои да мисля какви подаръци ще подарявам. Дано и другите си мислят така за мен, защото и аз обичам подаръци. Да получавам. Не само да правя, ха-ха. :)))

4. Свободното време

Почти нямам такова. Мисля само за нови песни. Но от време на време ходя да гледам кино, в крак съм с новите филми. Можете да ме изпитате. Ако искате. :)))

5. Париж
Ходи ми се в Париж. Да отида ли за Нова година? Да не отида ли?
А Вие какво ще правите за празниците?
Александра



Тагове:   2014,   popfolk,   Diapason Records,   alexandra,


Гласувай:
1




1. apostapostoloff - Честита
26.11.2014 17:41
баня!

Апропо, и аз само за песни мисля и песни записвам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexandradiapason
Категория: Музика
Прочетен: 4733
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930